Publicat pe

Proprietăți și beneficii migdale

Migdalele crude – proprietăți și beneficii

Migdalele se încadrează în categoria fructelor „oleaginoase”, mai exact printr-o reinterpretare a cuvântului, folosind și dex-ul / dicționarul explicativ al limbii române, care conțin ulei / din care se extrage grăsimi. Așadar, cunoscând și ce reprezintă termenul oleaginos, putem deduce că prin consumarea în stare crudă a migdalelor putem beneficia de un prim avantaj, acestea fiind o sursă de grăsimi vegetale și binențeles și de proteine.

Un articol în curs de actualizare!

Un pumn de migdale crude / migdale dulci.
Un pumn de migdale crude / migdale dulci.

Migdalele conțin vitamine, minerale, proteine ​​și fibre și, prin urmare, pot oferi o serie de beneficii pentru sănătate. Doar o mână de migdale conține o optimă din necesarul zilnic de proteine ​​al unei persoane. Există mai multe beneficii potențiale pentru sănătate pe care oamenii de știință le-au asociat migdalelor.

Migdalele și colesterolul

Migdalele sunt bogate în grăsimi nesaturate. Acest tip de grăsime nu crește riscul de lipoproteină ​​cu densitate joasă (LDL) sau colesterol „rău”. Grăsimile nesaturate pot îmbunătăți nivelul colesterolului din sânge al unei persoane. În plus, migdalele nu conțin colesterol.

Consumul de migdale poate: crește nivelul de vitamina E în plasmă și celulele roșii din sânge scad nivelul general de colesterol. Potrivit cercetătorilor, vitamina E este un antioxidant care poate ajuta la oprirea procesului de oxidare care face ca colesterolul să blocheze arterele.

Migdalele și cancerul

Autorii au identificat un risc de două până la trei ori mai mic de cancer de sân în rândul persoanelor care au consumat cantități mai mari de arahide, nuci și migdale, în comparație cu cei care nu au consumat.

Migdalele și bolile de inimă

Migdalele, împreună cu alte nuci și semințe, pot ajuta la îmbunătățirea nivelului de lipide sau grăsimi din sânge. Acest lucru poate aduce beneficii sănătății inimii.

Într-un studiu din 2014, oamenii de știință au descoperit că migdalele au crescut semnificativ nivelurile de antioxidanți din sânge, au redus tensiunea arterială și au îmbunătățit fluxul sanguin. Participanții au fost toți bărbați sănătoși, cu vârsta cuprinsă între 20 și 70 de ani, care au luat 50 g de migdale pe zi timp de 4 săptămâni.

Cercetătorii cred că acest lucru se poate datora vitaminei E, grăsimilor și fibrelor sănătoase, cele care ajută o persoană să se simtă din plin impactul antioxidant al flavonoidelor. Ei recomandă să consumați o mână de migdale pe zi pentru a obține aceste beneficii.

Migdalele și vitamina E

Migdalele conțin niveluri relativ ridicate de vitamina E. Vitamina E conține antioxidanți, cum ar fi tocoferol. O uncie (28,4 g) de migdale crude oferă 7,27 miligrame (mg) de vitamina E, ceea ce reprezintă aproximativ jumătate din necesarul zilnic al unei persoane.

Vitamina E și alți antioxidanți ajută la prevenirea daunelor oxidative în organism. Aceste daune pot apărea atunci când se acumulează prea mulți radicali liberi.

Radicalii liberi rezultă din procesele naturale ale corpului și din stresul cauzat de mediul înconjurător. Organismul poate elimina mulți dintre acești radicali liberi, dar și antioxidanții din dietă ajută la eliminarea mai eficientă a lor. Nivelurile ridicate de radicali liberi pot provoca stres oxidativ, ducând la deteriorarea celulelor. Acest lucru poate duce la diferite boli și probleme de sănătate.

Migdalele și zahărul din sânge

Publicat pe

Migdale crude și țelină rădăcină

Puteți realiza un mic dejun cu un câteva semințe de migdale crude și țelină rădăcină. La toate vârstele aceste legume și fructe sunt necesare, atât în alimentația bărbaților cât și în alimentația femeilor. Pot fi folosite în stare crudă, și atunci beneficiați de aportul complet de vitamine, minerale, proteine și fibre, sau se pot folosi în diverse mâncăruri sau chiar în deserturi (nu știu țelina dacă se poate folosi în deserturi, dar migdalele categoric se pot folosi).

Migdale crude și țelină rădăcină
Migdale crude și țelină rădăcină

Cu cât sunt mai proaspete cu atât sunt mai bune, deoarece odată cu trecerea timpului se întăresc și pot fi consumate mai dificil în stare crudă. Dacă considerați că migdalele sunt prea tari pentru a fi mestecate, pot fi puse de seara într-un pahar cu apă pentru a se înmuia. Nu trebuie să puneți prea multă apă, este suficient ca apa să le acopere. Până dimineața ele vor absorbi apa, se vor umfla și înmuia. Vor deveni astfel foarte ușor de mestecat!

Atât migdalele cât și țelina rădăcină sunt pline de proprietăți benefice pentru sănătate și binențeles ca un plus și pentru potență, un cuvânt care provine din cuvântul latin potenta care se traduce în limba română prin „a putea”… și binențeles opusul acestui cuvânt este reprezentat de cuvântul impotență care se poate traduce prin sintagma „a nu putea” sau „a fi neputincios”.

Dacă ne referim la proprietătile și beneficiile pe care migdalele crude și țelina rădăcină le aduc pentru sănătatea noastră putem să speficăm câteva mai importante. Le vom specifica separat pentru o mai bubă analiză.

Migdalele crude – proprietăți și beneficii

Migdalele se încadrează în categoria fructelor „oleaginoase”, mai exact printr-o reinterpretare a cuvântului, folosind și dex-ul / dicționarul explicativ al limbii române, care conțin ulei / din care se extrage grăsimi. Așadar, cunoscând și ce reprezintă termenul oleaginos, putem deduce că prin consumarea în stare crudă a migdalelor putem beneficia de un prim avantaj, acestea fiind o sursă de grăsimi vegetale și binențeles și de proteine.

Migdalele conțin vitamine, minerale, proteine ​​și fibre și, prin urmare, pot oferi o serie de beneficii pentru sănătate. Doar o mână de migdale conține o optimă din necesarul zilnic de proteine ​​al unei persoane. Există mai multe beneficii potențiale pentru sănătate pe care oamenii de știință le-au asociat migdalelor.

Articol complet proprietăți și beneficii migdale.

Proprietăți și beneficii țelină